Tallinn BlogFest 2010 Рkäidud

27.05.2010 @ 7:59:21 | Aarne Toompark | 4 kommentaari

Tallinn BlogFestK√§isin teisip√§eva √Ķhtul BlogFestil. Oli tore ja silmaringi laiendav √ľritus.¬† Mulle j√§id sealt k√Ķige rohkem meelde niisugused asjad:

  • Blogimine pole enam eriti moes. Aasta tagusest 8 000 aktiivsest blogist on praeguseks j√§rel vaid 6 500. Nendes blogides tehakse varasema 10 000 postituse asemel praegu vaid 7 300. K√Ķige aktiivsem aeg Eesti blogimaailmas oli kevad 2009.
  • Keskmine Eesti Blogspoti (5080 aktiivset) kasutaja on 20 aastane naisterahvas Triin. Esitluses tehti v√§ga palju j√§relduse nende andmete alusel, mida inimesed on oma Blogspoti kontole enda andmeteks m√§rkinud. WordPress'i ja endahostitud blogisid seal ei arvestatud. Mina ei julgeks niisuguseid j√§reldusi k√ľll k√Ķigi Eesti blogijate peale laiendada.
  • Eesti blogijad postitavad p√§eval ja √Ķhtul (tippaeg 22:00 paiku) ning √∂√∂sel magavad. :)
  • Facebook aitas nii V√§lisministeeriumil, Estravelil kui Estonian Airil Islandi tuhakriisi ajal oma klientidega suhelda. Muredele ja k√ľsimustele onlainis vastamine aitas n√§iteks v√§hendada infotelefonide t√∂√∂koormust.
  • Sotsiaalmeedias "olemine" ei peaks firma jaoks olema mitte eesm√§rgiks vaid vahendiks. Skeem 1) liitun Twitteriga ja saadan s√§utsud ka automaatselt Facebooki, 2) ... 3) Kasum" ei t√∂√∂ta.
  • Tavameedia pole veel surnud. T√Ķen√§oliselt ei osta sa endale uut telekat mitte Facebookis tootja lehel f√§nn olemise alusel vaid pigem tavameedias jooksnud reklaami alusel. Viimane ostuotsus langetatakse tihti paberkujul postkasti laekunud reklaamilehe alusel.
  • Hea ning sisukas Facebooki f√§nnileht tekitab sulle reaalset k√§ivet ning palju f√§nne v√Ķib saada ka ilma liitujatele odavaid kingitusi tegemata.
  • Mitte keegi mitte kusagil mitte kordagi ei kasutanud v√§hemalt minu kuuldes s√Ķnu "rate", "myspace" ja "orkut". :)

Kindlasti oli huvitavaid asju veelgi aga need tulevad mulle vast siis meelde, kui k√Ķik asutatud slaidid Altexi Slideshare lehele √ľles saavad. Esinejatega¬† tehtud videosid n√§ed unlimited media veebilehelt pilte Facebooki albumis.

  1. 4 kommentaari postitusele "Tallinn BlogFest 2010 Рkäidud"

  2. Rääkides sotsiaalmeediast: ma nägin poes sellist toredat asja nagu rate.ee limonaadi.

    kirjutas Pronto 27.05.2010 @ 9:39

  3. “Mitte keegi mitte kusagil mitte kordagi ei kasutanud v√§hemalt minu kuuldes s√Ķnu “rate”, “myspace” ja “orkut”. :)”

    Mis on tegelikult halb!?
    N√§itab, kui kinni ollakse FB’s?

    kirjutas Daniel 27.05.2010 @ 13:09

  4. Aga KUI sa oleks sinna pileti ostnud, siis kas tunned, et oleksid saanud piisavalt iga krooni eest keppi (bang for the buck)?

    kirjutas Henrik Aavik 27.05.2010 @ 13:10

  5. Daniel: Rates, myspaces ja orkutis olevatel inimestel pole veel raha, on ainult taskuraha? Tegelikult mainiti ikka Twitterit ka.

    Henrik: KUI ma oleks eelm√ľ√ľgist odavama pileti ostnud, siis vist oleks rahul olnud. 900 eest l√§ks minu erialast liialt m√∂√∂da.

    kirjutas Aarne 27.05.2010 @ 14:10

Kommenteeri postitust