Põhjendet arvamust tallinn.ee kohta!

Auto on kraavisTehnokratt Peeter Marvet küsib "põhjendet arvamust tallinn.ee kohta?". Ma varem ei viitsinud sellest kirjutada, aga no kui küsitakse...

Möödunud aasta 24. oktoobril kirjutasin ma sellest, et Tallinna linnal on tore teenus: saad oma kodukohas toimuvate ehitustööde, katkestuste ja rikete kohta info RSS voona. Peale uue kodulehe käivitamist see teenus enam ei tööta. Ehkki postituse kommentaaridesse jäeti mulle teade, et seda teenust kasutab vaid sadakond inimest, oleks võinud asja siiski tööle jätta.

Selle kohta, et uus menüüstruktuur on imelik ja et ta töötab täiesti valesti, on Marveti postitusele mitmeid kommentaare jäetud. Omalt poolt lisaksin siia ühe ekraanipaugu kohast, mis minu meelest on vigane.

Tallinn.ee

Iga teravsilm ja vilunud menüüsnavigeerija saab aru, punase ristkülikuga tähistatud ala on samuti menüü osa. Niisugune "nähtamatu" lisa ilmub kõigi pikemate menüüde ülemistesse ja alumistesse otstesse.

Mina kasutan Tallinna veebilehte valdavalt selleks, et leida sealt ühistranspordi sõiduplaane, kaarte ja kontaktandmeid. Kui vanasti olid need esilehest ühe-kahe kliki kaugusel, siis nüüd enam mitte.

  • Sõiduplaanid: menüüst "Mida" -> "Transport" -> "Sõiduplaanid". Edasi saab menüüs valida, milline transpordiliik mind huvitab. Nüüd tahetakse avada mingit pop-up'i, mis mul loomulikult on keelatud. Õnneks saab avanenud lehel linki klikkides busside sõiduplaani siiski lahti.
  • Kaart: menüüst "Kaardid" -> "Tallinna ametlik veebikaart, reisiplaneerija". Jälle pop-up ja lisaklikk ning soovitud leht ongi käes.
  • Sellest, kui keeruline on uuelt lehelt kontaktandmeid leida, kirjutasin ma siin: Veebikoolitus: Tallinna uus kodulehekülg.

Kindlasti annab ka selle uue menüüsüsteemiga ära harjuda ja peale seda käib kasutamine vast palju kiiremini. Kuigi julgen ennast vilunud veebikasutajaks pidada, on minu jaoks praegu Tallinn.ee lehelt soovitud info leidmine keeruline.

Sildid , , , ,

Kommenteeri: