Nagu kaks tilka vett: Virtin ja Virgin

04.10.2006 @ 10:07:31 | Aarne Toompark | Kommenteeri!

Üks vĂ€lismaa firma on kuritegelikult ĂŒhe Eesti firma logo sisse vehkinud. No mingi austus vĂ”iks ju olla, eksole. Ei saa ju nii, et kui teise logo meeldib, siis teed vĂ€ikesed muudatused sisse ja kasutad enda logona. Muidu vĂ”ib juhtuda nii, et rÀÀgid telekas oma lennukitest ja rongidest, aga televaataja ei mĂ”ista. Miks rÀÀgib koristusfirma mees rongidest?

Pildid ja tsitaadid pĂ€rinevad asjaosaliste kodulehekĂŒlgedelt.

Virtin - tuntud koristusfirmaOriginaal

Alustasime, et aidata hĂ”ivatud inimestel kodu korras hoida, lapsi valvata, poes kĂ€ia ja mĂ”nikord ka sĂŒĂŒa teha. Peagi lisandusid firmakliendid, sest kontorite, kaupluste, söögikohtade ja tootmisruumide endisaegsed koristajad hakkasid oma vĂ€heste oskuste ja kesiste töövahenditega ajale jalgu jÀÀma. Kui appi tuli VIRTIN, paranes töökeskkond ja inimesed muutusid rÔÔmsamaks, sest ei pidanud enam muretsema hĂ€irivate pisiasjade pĂ€rast.

Koduleht www.virtin.ee

Virgin - vÀhetuntud kontsernKoopia

Virgin - one of the most respected brands in Britain - is now becoming the first global brand name of the 21st century. We are involved in planes, trains, finance, soft drinks, music, mobile phones, holidays, wines, publishing, space tourism, cosmetics - the lot! What tie all these businesses together are the values of our brand and the attitude of our people. We have created over 200 companies worldwide, employing over 25,000 people. Our total revenues around the world in 2002 exceeded ÂŁ4 billion (US$7.2 billion).

Koduleht www.virgin.com

Kommenteeri postitust