JoogimÀngud: Jalgpall

11.11.2011 @ 14:11:34 | Aarne Toompark | Kommenteeri!

JalgpallimĂ€ngTĂ€nase tĂ€htsa jalgpallisĂŒndmuse auks avaldan siin ĂŒhe vĂ€ga toreda mĂ€ngu instruktsiooni. Ise pole ma seda kĂŒll veel proovinud aga Ă€kki juba tĂ€na Ă”htul saab asi Ă€ra tehtud.

* * *

Eeldused

KÔik, mida sa vajad, on telekas, joogid ja miudugi osalejad.

MÀngu nÔuded

VĂ€hemalt kaks osalejat, hunnik jooke ja telekast tulev jalgpalliĂŒlekanne.

Kuidas mÀngida

Enne mĂ€ngu algust valib iga osaleja jalgpallurite hulgast ĂŒhe mĂ€ngija kes jÀÀb tema mĂ€ngijaks mĂ€ngu lĂ”puni. VĂ€ravavaht jĂ€etakse tavaliselt vĂ€lja kui sa just eriti vĂ€he juua ei taha.

Kui mĂ€ngijad valitud, jÀÀb ĂŒle lihtsalt ĂŒlekannet vaadata, oma mĂ€ngijat jĂ€lgida ning juua oma jooke vastavalt jĂ€rgmistele reeglitele:

  • Iga kord, kui kommentaator su mĂ€ngijat mainib, vĂ”ta ĂŒks lonks.
  • Kui su mĂ€ngija saab kollase kaardi, vĂ”ta neli lonksu.
  • Kui su mĂ€ngija saab punase kaardi, lööb palli vĂ€ravasse vĂ”i teeb omavĂ€rava, joo terve jook Ă€ra.
  • Kui su mĂ€ngija asendatakse varumĂ€ngijaga, vĂ”ta kaks lonksu. MĂ€ngu tulnud varumĂ€ngija saab kuni mĂ€ngu lĂ”puni nĂŒĂŒd sinu mĂ€ngijaks.

Lisaks

Kui sa oled tÔsine jalgpallihuviline ja tunned mÀngijaid hÀsti, siis saad ise valida, kui palju sa Ôhtu jooksul juua kavatsed. Kaval on alustada vÀikeste lonksudega sest see aitab kaasa mÀngu kommentaaride jÀlgimisele. :)

Kohandatud internetis leiduvatest materjalidest.

Kommenteeri postitust