Elisa on vastik spÀmmer

07.07.2009 @ 8:25:49 | Aarne Toompark | 7 kommentaari

KirikuhiiredAprilli lĂ”pus saatis Elisa mu isiklikule e-mailiaadressile mingi lasteportaali pling.ee reklaami. Ma kĂŒsisin neilt vastu, et miks nad mulle niisuguse reklaami saatsid ja kustkohast nad mu aadressi said.  NĂ€dala jooksul ma oma kĂŒsimusele vastust ei saanud ja seepeale kirjutasin vihase postituse MaSu tingimustes spĂ€mmivad ka vÀÀrikamad.

JĂ€rgmise reklaami sain juuni lĂ”pus mingi rahvusmustriga lĂ€paka kohta. Sellele lajatasin vastuseks Dukelupuse blogis oleva “standardvastuse“. Tundus, et mĂ”jus. Vastuseks sain meilitsi vabanduse ja kĂŒsimuse, et kas mulle sobib, kui mulle rohkem teateid ei saadeta. Mulle see sobis ja lootsin, et sellega on asi lahendatud.

Ei lĂ€inudki kaua mööda, kui kĂ”ik vabandused ja lubadused olid unustatud ning 03.07 sain ma jĂ€rjekordse teate selle kohta, et mingid ajakirjanikud ja keegi Kadi Toom sĂ”idavad polaarjoone taha. Mis see minu asi vĂ”iks olla? Saatsin jĂ€lle korra eelpool viidatud “standardvastuse“. Sellel korral ei jĂ€rgnenud Elisa poolt jĂ€llegi mitte mingit vastust.

Niisugust kÀitumist vÔiks oodata mingilt keldripoelt, mitte "Eesti ainsalt tÀissideoperaatorilt". TÔsiselt, meil on aasta 2009 mitte 1999. TÀnapÀeval peaks suutma aadressi oma andmebaasist eemaldada kui selleks on mitu korda soovi avaldatud ning kirjadele lihtsalt vastamata jÀtmine ei ole tÀnapÀeval samuti moes.

Huvitav, et kui ma nĂŒĂŒd asja kohtusse annaks, et palju ma valuraha nĂ”uda vĂ”iks...?

  1. 7 kommentaari postitusele "Elisa on vastik spÀmmer"

  2. VĂ”ta spĂ€mmi lĂ€bilugemiseks ja kustutamiseks kulunud tööaeg (arvesta, et pidid iga tĂ€he ĂŒkshaaval lĂ€bi veerima – 2 sekundit/tĂ€ht ;)), lisa arvuti elektritarbimine ning protsentuaalne osa internetĂŒhenduse kuumaksust ning arvuti amortisatsioon. VĂ€ikse protsendi uute prillide rahast vĂ”id kah otsa keevitada.
    Moraalseid kannatusi meie kohtusĂŒsteem paraku rahaliselt kompenseerima ei kipu, kĂŒll aga vĂ”id nĂ”uda avalikku vabandamist ning oma advokaadikulude kinnimaksmist.
    Ah jaa, kui kohus peaks langetama otsuse sinu kasuks, kaeba kindasti edasi – kuni Euroopa InimĂ”iguste Kohtuni vĂ€lja. Sealt saab vĂ”ib-olla pappi ka ;)

    kirjutas drBarman 07.07.2009 @ 11:45

  3. JÔukaks vist ikka ei saa.

    kirjutas Aarne 07.07.2009 @ 12:51

  4. JÔukaks, nagu alati, saab sinu advokaat :)
    Kui seda raha reaalselt sÀÀsta tahad, ĂŒtle lihtsalt oma meilikliendile, et kohelgu Elisast tulevaid saadetisi kui spĂ€mmi. Ei mingit sĂ”dimist, vihastamist ega ajaraisku enam. VĂ”imalus, et nad sulle midagi tĂ”siselt asjalikku saadavad, on niigi kaduvvĂ€ike.

    kirjutas drBarman 07.07.2009 @ 13:32

  5. Eesti keeles on halb komme kĂ”ik sĂŒnad kokku kirjutada ja nii ei ole aru saada milline sĂ”na kogumit iseloomustab. Nii ka oled ilmselt mĂ”istnud valest sĂ”na “tĂ€issideoperaator” ehk siis mis sidet sa ootadki ainsalt operaatorilt kes on tĂ€is.

    Mul on hetkel nendega samuti suhtlemine pooleli. Ma ei viitsi blogida sellest, sest see on nii mÔtetu. Arvel on rida mida ei ole tarbitud ja teenindusest suunatakse koduka sellele lehele, kus on öeldud, et mine teenindusse. Teisel ringil nÔuavad, et ma nÀitaks neile vÀlhavÔtet. ELISA nÔuab MINULT vÀljavÔtet!!! Ja kui ma pakun, et ma koostan kirjutan neile kÀsitsi nimekirja kÔnedest mida ma teinud ei ole, siis ka ei sobi. Uskumatu suhtluskultuuriga ettevÔte. Pidevalt kordan endale, et rahu, tehniliselt teenus ju töötab jne.

    kirjutas Henrik Aavik 08.07.2009 @ 9:55

  6. No ega see spĂ€mm nii tappev nĂŒĂŒd ka ei ole.

    Aga kui Elisast rÀÀkida… Tahtsin nĂ€dala alguses telefonile akut osta – teenindaja lihtsalt ei viitsinud minuga suhelda. Ütles, et ega neil vist ei ole vajalikku akut.

    KĂŒsisin, et kas on vĂ”i ei ole ja kui on, siis millise mahtuvusega? Selle peale hĂ€mas ja hĂ€mas – ei viitsinud arvutist jĂ€rele vaadata ega riiuli juurde vaatama minna.

    Kui lÔpuks end tooli pealt lahti sai, siis lasi enam-vÀhem nagu nipsu, et ma pean talle kuhugi kapi juurde jÀrele jooksma.

    Jutt veel erinevate akude mahtuvusest oli tÀielikult ulme valdkonnast.

    Jube ebameeldiv teenindus.

    Siis lÀksin kliendisÔbraliku EMT teenindusse. Seal ootasin 45 minutit sabas, et teada saada, et akut ei ole. Minu nÔudmise peale uuris ikka vÀlja, et kust poest ma selle leida vÔiksin.

    Vahepealsel ajal kahest teenindajast ĂŒks lĂ€ks suitsu tegema. Poes oli samal ajal kogu see minu oodatud 45 minuti vĂ€ltel ~10 inimest sabas ja pooled jĂ€rjekorranumbri vĂ”tjad tĂŒdinesid ootamast ja lĂ€ksid sootuks Ă€ra.

    EMT kliendina ja Telekomi vÀikeaktsionÀrina olen ikka jube pahane, et pakutavat raha vastu ei vÔeta ja kliendid teenindust peavad alandlikult nuruma.

    kirjutas TÔnu 09.07.2009 @ 9:44

  7. Minu pahameelt ei pÔhjustanud mitte niivÔrd paar saadud spÀmmikirja kuivÔrd mu kirjadele mittevastamine ja katteta lubaduste andmine.

    Tööalaselt rÀÀgivad mul mÔned masinad just Elisa mobiilsidet kasutades ja ma olen kvaliteedi ja töökindlusega rahul. Probleeme klienditeenindusega pole samuti olnud.

    Vilets klienditeenindus vĂ”iks olla ĂŒheks pĂ”hjuseks, miks asju hoopis e-poest osta.

    kirjutas Aarne 09.07.2009 @ 13:08

  8. Aga kui e-poodidega Elisa teemat jĂ€tkata…

    Mine Elisa e-ppodi (nt http://www.elisa.ee/et/Eraklient/Pood/p/89) ja proovi sealt ostu sooritada.

    Saad 5 punkti kui Àra teed.

    kirjutas TÔnu 09.07.2009 @ 16:18

Kommenteeri postitust