Doktor Toomparki dieet

16.03.2006 @ 17:41:55 | Aarne Toompark | 8 kommentaari

Olen viimasel ajal kuulnud mitmesugustest erinevatest dieetidest ja kaalulangetamise viisidest. KÔik nad lubavad minged tulemusi, kuid selle eest peab dieedilolija (dieetija? dieetleja?) taluma suuri pingutusi ning pajust loobuma. Wikipedia andmetel on diiet piirangutega toidukord. Piirangud??? Ei, piiranguid pole meile vaja.

Ma olen isiklikult vĂ€ga pĂ”hjalikult igasuguseid naiste asju uurinud ja vĂ”in ĂŒsna kindlalt vĂ€ita, et naised peavad dieeti kahel eesmĂ€rgil: olla vĂ€iksemad ja kergemad. Seega on vaja mĂ”nusat ja mugavat moodust kehakaalu ning –mÔÔtmete vĂ€hendamiseks? Ja seda tahavad valdavalt naised? Aeg on tööle asuda.

Tehniline plaanKoostasin kĂ”rval pildil oleva tehnilise plaani, panin paika algse ĂŒlessande pĂŒstituse. Peale esialgsete plaanide paikapanemist töötasin ma Kapakohila sĂ”ltumatus teadusuuringute instituudis vĂ€lja tĂ€iesti uue programmi kehakaalu ja –mÔÔtmete vĂ€hendamiseks.

Unusta igaveseks nĂ€lg ja toitumispiirangud! Söö seda, mida sa tĂ”eliselt tahad, nĂ€iteks seapekki. Paar suutĂ€it on vĂ€he? Söö siis kasvĂ”i pool siga nĂ€dalas ja ma garanteerin sulle – sinu kaal ja mÔÔtmed vĂ€henevad! Sa oled pisem ja kergem kui enne ja seda kĂ”ike alates ĂŒhe nĂ€dala möödumisest programmi alustamisest.

Kuidas alustada?

Alustuseks astu kaalule. JĂ€ta number meelde vĂ”i veel parem, kirjuta ĂŒles. Viska minema oma koju soetatud Herbalaifi tooted ja KaalujĂ€lgijate liikmekaart. Sa ei vaja neid enam kunagi.

Programm

NĂŒĂŒd alustamegi programmiga. Söö nĂ€dal aega jĂ€rjest seda, mida tahad, mis sulle tĂ”esti meedib. Kui sulle maitseb pekk vĂ”i shokolaad, siis lase kĂ€ia. Hamburgerid on OK. Pirukad ja koogid, need on meie sĂ”brad. Sprotid on hea. Joo kasvĂ”i puhast Ă”li kui see juhtub sulle maitsema. Söögiaegadeks vali need kellaajad, mis sulle meeldivad. Peale kuut Ă”htul vĂ”ib ka sĂŒĂŒa. Söö vĂ”i sĂŒdaöösel. Alkohool maitseb? Lase kĂ€ia, veini ja viina, Ă”lut ja siidrit. Pudelite, purkide ja pangede kaupa. Raske uskuda? Usu, tulemus on garanteeritud kui sa programmi korralikult jĂ€rgid.

Esimesed tulemused

Peale nĂ€dala möödumist sae endal vasak kĂ€si maha. Laboritingimustes andis kĂ”ige paremaid tulemusi rauasaag, puusaag rĂ€sib haava vĂ€ga Ă€ra. Peale esimese valushoki möödumist astu kaalule. Number on vĂ€iksem kui eelmisel korral. Aga nii saigi ju lubatud
 JĂ€ta seegi number meelde vĂ”i veel parem, kirjuta ĂŒles. Peata verejooks ja seo haav kinni. Liiga suur kaalukaotust esimese nĂ€dala lĂ”puks vĂ”ib tervisele halvasti mĂ”juda.

NĂŒĂŒd oled sa ĂŒhe nĂ€dalaga vĂ”tnud kaalust maha mitu kilo ja ei ole selle pĂ€rast pidanud millestki loobuma ning nĂ€lga kannatama. Etioopias on neegreid palju, las nemad nĂ€lgivad. Meie sinuga, kallis kaalulangetaja, tahame elada tĂ€isvÀÀrtusliku elu ja ei ole nĂ”us millestki loobuma.

Kuidas minna edasi

JĂ€tka samas vaimus! Söö nĂ€dal aega oma lemmiktoite oma lemmikkellaaegadel. Joo veini. Enne magamaminekut vĂ”ta veel ĂŒks tĂŒkk torti. Sellest sa ju unistadki?

Teise nÀdala lÔpuks sae endal jalg maha. Vali ise, kas parem vÔi vasak. Programm on vÀgagi liberaalne ja annab sulle suured vabadused. Kes tahab Àkilist kaalulangust, see saeb reiest. Kes tahab rahulikumat teed minna, see vÔtab esialgu pÔlvest.

Kolmanda nÀdala lÔpus peaks sul umbes 1 kÀsi ja 1 kuni 1.5 jalga alles olema. Kui sul on mÔni hea lÀhedane, kes viitsib su jÀsemeid saagida, siis kolmanda nÀdala lÔpus oleks hea ka teine kÀsi maha saagida. Sellisel juhul ei ole kaalukaotus vÀga Àkiline ja organism kohaneb sellega kiiremini. Kui pole, siis Àra kurvasta ja sae jalg maha. Oma uue kehaga on sulle kÔik teed valla ning kindlasti vÔidad sa palju sÔpru ning mÔjutad inimesi.

LÔpetuseks

Peale esimese nĂ€dala edusamme soovitan raha koguda. Mitte selleks, et mulle maksta. Minu soovitused on tasuta (bensu jaoks vĂ”iks muidugi natuke visata). Uue kehakujuga on sul vaja uut soengut, meiki ja ehteid. Endised sĂ€rgid ja pĂŒksid, jne ei istu enam hĂ€sti. Pead kas uued ostma vĂ”i oma rĂ€tsepale hunniku tellimusi andma. Raha kulub palju, kuid muudatused on igaveseks.

JÔudu!

  1. 8 kommentaari postitusele "Doktor Toomparki dieet"

  2. Kalor on soojushulk, mis on vajalik ĂŒhe grammi vee temperatuuri tĂ”stmiseks ĂŒhe kraadi Celsiuse vĂ”rra. Seega kui juua Ă€ra liiter (1000 g) kĂŒlma Ă”lut (+4 C), siis selle soojendamiseks kehatemperatuurini (+37 C) kulutab teie organism energiat 1000 X (37 C- 4 C) = 33 000 kalorit. Et aga ĂŒks liiter Ă”lut sisaldab umbes 10 000 kalorit energiat, siis on tulemuseks 33 000 -10 000 = 23 000 kalorit “kĂ”hnumist”, mis on ligilĂ€hedane 30 minutisele kergele sörkjooksule….

    Usenetist leidsin.

    kirjutas Aarne 25.04.2006 @ 14:29

  3. segi?

    kirjutas kyu 05.04.2008 @ 13:06

  4. Ei. See dieet töötab.

    kirjutas Aarne 05.04.2008 @ 19:32

  5. mida ma ennast kĂŒll raiuma ei hakka ennen teeksin trenni vĂ”i vĂ”taks tĂ”esti selle dieeti mis esimesena keegi kirjutas

    kirjutas e 26.07.2008 @ 20:51

Kommenteeri postitust

»