5+ klienditeenindus

KasutajatugiSain eile Elioni klienditeenindusest niisuguse kirja:

from    Elioni Klienditeenindus <Elioni.Klienditeenindus elion.ee>
to    Aarne Toompark <aarne toompark.pri.ee>
date    Thu, Nov 12, 2009 at 11:43
subject    Not read: Linksys WRT160NL

Your message was deleted without being read on Thursday, November 12, 2009 11:43:33 AM (GMT+02:00) Helsinki, Kyiv, Riga, Sofia, Tallinn, Vilnius.

Mina saatsin neile kirja 17 septembril ja sain sellele ka tegelikult ka vastuse. Niisugune imelik kiri tõi mulle meelde ühe juhtumi lähiminevikust.

Kord septembri alguses vahetati meie majas mingit Elioni switchi. Peale vahetust mu ruuter enam internetiühendust ei saanud. Küsisin Elioni kasutajatoelt abi ja sain sealt standardse vastuse, et tehke restart. Mingi targem toetaja üritas mind isegi ära kuulata ja kaasa mõelda aga lahenduseni me ei jõudnudki. Kõige vingem oli see, et kui tuppa tulev netikaabel otse arvutisse pista, siis sai arvuti ühenduse kätte aga ruuterisse  pistes ruuter ühendust ei saanud. Lõpuks tellisin endale mingi tehniku koju kes häkkis 2 tundi aga tulemust ei saanud.

Kirjutasin siis jälle kasutajatoele ja kirjeldasin, et mida ma seni proovinud olen, nagu näiteks ruuteri algseadete taastamist ja uuestihäälestamist, erinevaid firmware versioone, arvuti MAC aadressi ruuterile kloonimist, jne. Vastuseks sain, et ma peaksin kontrollima, kas ruuteril on ikka määratud DHCP kaudu IP aadressi saamine. Aaarrrggghhh!!!

Ostsin uue ruuteri aga ega seegi ühendust ei saanud.

Siis tuli kohale järgmine tehnik. Mees proovis alguses samuti Windowsi võrguseadete alt ja ruuterist midagi sättida aga ma ei lasknud tal kaua aega viita. Siis vedas ta kaabli koridori seadmekapist mu ruuterini ja üritas uuesti. Ikka ei mingit tulemust: arvuti otse ühendades on internet kohal, ruuteriühendust ei saa. Pealegi, mu tuppa tulev kaabel pidi ju terve olema, kui arvuti selle kaudu ühenduse kätte saab.

Lõpuks läksime keldrisse, tehnik tõstis switchis minu korterisse tuleva juhtme teise pessa ja mu ruuter sai plaksti ühenduse kätte. Müstika.

Kogu see jama võttis aega üle kahe nädala.

Sildid , , ,
2 comments on “5+ klienditeenindus
  1. MNC ütleb:

    Oh helgeid mälestusi starmanist… :D
    aga vastus Sulle oli konkreetne ja kohalikes oludes täiesti tüüpiline e. ” edasi maksta ja suu pidada!”

  2. Aarne ütleb:

    Ega mul muud üle jäägi sest Korrusmaja Interneti paketile meil keegi teine midagi võrdväärset ei paku.

Kommenteeri: