5+ klienditeenindus

13.11.2009 @ 8:22:12 | Aarne Toompark | 2 kommentaari

KasutajatugiSain eile Elioni klienditeenindusest niisuguse kirja:

from    Elioni Klienditeenindus <Elioni.Klienditeenindus elion.ee>
to    Aarne Toompark <aarne toompark.pri.ee>
date    Thu, Nov 12, 2009 at 11:43
subject    Not read: Linksys WRT160NL

Your message was deleted without being read on Thursday, November 12, 2009 11:43:33 AM (GMT+02:00) Helsinki, Kyiv, Riga, Sofia, Tallinn, Vilnius.

Mina saatsin neile kirja 17 septembril ja sain sellele ka tegelikult ka vastuse. Niisugune imelik kiri t√Ķi mulle meelde √ľhe juhtumi l√§himinevikust.

Kord septembri alguses vahetati meie majas mingit Elioni switchi. Peale vahetust mu ruuter enam interneti√ľhendust ei saanud. K√ľsisin Elioni kasutajatoelt abi ja sain sealt standardse vastuse, et tehke restart. Mingi targem toetaja √ľritas mind isegi √§ra kuulata ja kaasa m√Ķelda aga lahenduseni me ei j√Ķudnudki. K√Ķige vingem oli see, et kui tuppa tulev netikaabel otse arvutisse pista, siis sai arvuti √ľhenduse k√§tte aga ruuterisse¬† pistes ruuter √ľhendust ei saanud. L√Ķpuks tellisin endale mingi tehniku koju kes h√§kkis 2 tundi aga tulemust ei saanud.

Kirjutasin siis jälle kasutajatoele ja kirjeldasin, et mida ma seni proovinud olen, nagu näiteks ruuteri algseadete taastamist ja uuestihäälestamist, erinevaid firmware versioone, arvuti MAC aadressi ruuterile kloonimist, jne. Vastuseks sain, et ma peaksin kontrollima, kas ruuteril on ikka määratud DHCP kaudu IP aadressi saamine. Aaarrrggghhh!!!

Ostsin uue ruuteri aga ega seegi √ľhendust ei saanud.

Siis tuli kohale j√§rgmine tehnik. Mees proovis alguses samuti Windowsi v√Ķrguseadete alt ja ruuterist midagi s√§ttida aga ma ei lasknud tal kaua aega viita. Siis vedas ta kaabli koridori seadmekapist mu ruuterini ja √ľritas uuesti. Ikka ei mingit tulemust: arvuti otse √ľhendades on internet kohal, ruuteri√ľhendust ei saa. Pealegi, mu tuppa tulev kaabel pidi ju terve olema, kui arvuti selle kaudu √ľhenduse k√§tte saab.

L√Ķpuks l√§ksime keldrisse, tehnik t√Ķstis switchis minu korterisse tuleva juhtme teise pessa ja mu ruuter sai plaksti √ľhenduse k√§tte. M√ľstika.

Kogu see jama v√Ķttis aega √ľle kahe n√§dala.

  1. 2 kommentaari postitusele "5+ klienditeenindus"

  2. Oh helgeid m√§lestusi starmanist… :D
    aga vastus Sulle oli konkreetne ja kohalikes oludes t√§iesti t√ľ√ľpiline e. ” edasi maksta ja suu pidada!”

    kirjutas MNC 13.11.2009 @ 15:08

  3. Ega mul muud √ľle j√§√§gi sest Korrusmaja Interneti paketile meil keegi teine midagi v√Ķrdv√§√§rset ei paku.

    kirjutas Aarne 13.11.2009 @ 15:48

Kommenteeri postitust